If you can read this properly, you’re a genius!

Read this pic quickly, but let’s add a simple twist…
Read the word, not the color!


 
 
 
 
 
 
 
 
Did you manage to? Easy enough? Well, now try it the other way round: say the color, not the word :D
Most probably you got all messed up and ended up reading the colors, right?

362 comments:

  1. i did it perfectly both ways!

    ReplyDelete
  2. same that was easy both ways

    ReplyDelete
  3. did it perfect!!!

    ReplyDelete
  4. That Was Simples Both Ways

    ReplyDelete
  5. Lmfao. got it [;

    ReplyDelete
  6. thats easy!!
    i got it both ways! :D

    ReplyDelete
  7. easy both of the ways so i`m a genious

    ReplyDelete
  8. that was too easy

    ReplyDelete
  9. peace of cacke...

    ReplyDelete
  10. perfectly both ways :)

    ReplyDelete
  11. had some trouble reading the color an not the word but i managed((:

    ReplyDelete
  12. i have a shirt like that so it is easier to do it the second way for me...i messed up the first way!!! im soooooooo messed up!!!!

    ReplyDelete
  13. haha the second was a tough one, because im color blind.. haha

    ReplyDelete
  14. it's hard when u say the colors not the word i get messed up alot

    ReplyDelete
  15. i scored PERFECTO

    ReplyDelete
  16. perfect! both times :)

    ReplyDelete
  17. that was easyy!!! Both ways were totallyy easy :)

    ReplyDelete
  18. hmm i must be a genious

    ReplyDelete
  19. well i must b a genious then cause i could do them all!

    ReplyDelete
  20. That was superb easy...

    ReplyDelete
  21. wow so easy
    wanna suck my pusssy

    ReplyDelete
  22. WHOOAAA....I READ BOTH EASILY :D

    ReplyDelete
  23. how is it impossible

    ReplyDelete
  24. that wuz super easy all i did wuz blur my vision the second time so all i saw wuz a blur of color then wet by that

    ReplyDelete
  25. did it sorta perfect :D

    ReplyDelete
  26. it was easy the first way, but i tripped up readin the coulours not the words afew times, got it right in the end though

    ReplyDelete
  27. Genius
    not
    Genios

    ReplyDelete
  28. omg i did it perfectly!its soo easy

    ReplyDelete
  29. I like how ~90% of the posters here are nowhere close to being a genius. Not saying I am one, but many of you seem to be lacking in some way because you seem to think that grammar and spelling is something to rid yourself of once you log into the Internet. Seriously, people, you will seem a LOT smarter if you use proper grammar and spelling in things like this, especially since you can TAKE YOUR TIME TYPING. If at least one of you heed my advice, I will feel better

    /rant

    ReplyDelete
  30. that wuz easy as pie! mmmmmmmm pie!!!

    ReplyDelete
  31. yay.........were all geniouses....... its so fukin easy both ways

    ReplyDelete
  32. I did i did it i did it hooray!... my sitser watches too much dora :(

    ReplyDelete
  33. If you think its easy both ways.. how fast did you do it reverse?.. EXACTLY. :)

    ReplyDelete
  34. The second one was a bit harder because I had to stop and think about it. The first one was easy

    ReplyDelete
  35. Did it both times ;) Not really, I couldnt do the last one..

    ReplyDelete
  36. just screw up your eyes so you can't read the words, but you can see what the colors are.

    ReplyDelete
  37. so easy a caveman could do it :D

    ReplyDelete
  38. i read it perfectly both ways..

    ReplyDelete
  39. i did it right ;P B O T H W A Y S .

    ReplyDelete
  40. bullshit, wat d hell.........!!!!

    ReplyDelete
  41. I bed none of you managed to do it. You guys are just bragging. Yeah, you guys are all stupid

    ReplyDelete
  42. ROFL. I WAS LIKE YELLOW..BLUE..ORAN I WENT DOWN TO LOOK AT THE WORDS I WAS LIKE SHIT!

    ReplyDelete
  43. that was insanely easy :/

    ReplyDelete
  44. that was easy both ways

    ReplyDelete
  45. i read it.. it was pretty easy

    ReplyDelete
  46. Easy! Who can't do it?

    ReplyDelete
  47. ok that was waaaaaaaaaaaaaaaay to easy!

    ReplyDelete
  48. Wow, That was really easy. I did it both ways! no problem!

    ReplyDelete
  49. I'm color blind, so it was easy for me.

    ReplyDelete
  50. I am one of the many geniuses I did it perfectly both ways and am extremely proud of myself!

    ReplyDelete
  51. easy peasy lemon squeezy.!

    ReplyDelete
  52. Those people that said they got it both ways GAY!!! lol but I did it perfect! :L

    ReplyDelete
  53. soo easy both ways oO

    ReplyDelete
  54. easy as hell both ways i must be a real genious :)))

    ReplyDelete
  55. oh wait i spelled it wrong genuis :))):D

    ReplyDelete
  56. god dammet spelled it wrong 2 times GENIUS!!!!! :D

    ReplyDelete
  57. I did that easy both ways!!!!!!!!!! :)

    ReplyDelete
  58. both ways were soooooo easy

    ReplyDelete
  59. i did it right@!!!

    ReplyDelete
  60. easy as pie both ways around XD

    ReplyDelete
  61. it was very simple the first way but i had to pause a little the second way. it was still easy though

    ReplyDelete
  62. lol whoever said "easy both of the ways so i`m a genious", you spelled genius wrong. retard. i did it fine both ways.

    ReplyDelete
  63. that was super easy both ways

    ReplyDelete
  64. I'm^, I just realized a whole SHITLOAD of people spelled genius wrong.hahaha....haha..ha........ha

    ReplyDelete
  65. no,
    actually i didnt mess up once (:

    ReplyDelete
  66. without mistakes xD

    ReplyDelete
  67. Where's the Staples "easy" button when you need it?

    ReplyDelete
  68. it was as easy as wingardium leviosa, swish and flick ;)

    ReplyDelete
  69. The first one was really easy, but the truth, the second way I messed up a lot. Its hard. And im pretty sure most of the people who commented on here didnt get it perfec.t so stop lieing fakes. -____-

    ReplyDelete
  70. super easy!!!!!

    ReplyDelete
  71. i got confused :P

    ReplyDelete
  72. soooooooooooo easy i did it perfectly!!!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  73. It was pretty easy, I had a little difficulty on the first time

    ReplyDelete
  74. perfect...
    both ways

    ReplyDelete
  75. I messed up a little on the second but I had to do it very SLOWLYY

    ReplyDelete
  76. that was really easyy.

    ReplyDelete
  77. did both ways perfect

    ReplyDelete
  78. that what easyyy :)

    ReplyDelete
  79. I did it perfectly! its damn easy

    ReplyDelete
  80. im fucking color blind!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  81. PERFECTLY EASY?! HAHAHAA I done it easy.

    ReplyDelete
  82. I did it.it's easy.

    ReplyDelete
  83. Same both ways PERFECT

    ReplyDelete
  84. I did it perfectly both times! Too easy!

    ReplyDelete
  85. You fuckin idiots.. there is almost no way yall did it 'easy' both times.

    ReplyDelete
  86. hey mister ^^^ were not fucking idiots and yeah it was easy your probably jellin like lime green jello cause your a douche and couldnt do it

    ReplyDelete
  87. now see if you can say Irish Wristwatch

    ReplyDelete
  88. i did it!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  89. Oh is was so easy:)

    ReplyDelete
  90. wow tht was so freakin ewasy i got both ways there iss goin to be alot of geniuses because of this fan page

    ReplyDelete
  91. easy peasy lemon squeezy

    ReplyDelete
  92. natalieeeeeeeeeeeeeeeeeeJuly 2, 2010 at 6:48 AM

    Easy both ways ... xx

    ReplyDelete
  93. I did it perfectly only for the words,but not colour!

    ReplyDelete
  94. When you have to say the colors concentrate on the colours not on the letters and, you are a genius!! x))

    ReplyDelete
  95. hahaa ....this way i am definitely a genius!!!
    this so so god damn easy!!

    ReplyDelete
  96. Soo Easy I read It Quickly Wooooooow
    I am GENIUS But Anyone Could Do It Sooo Everybody Is A GENIUS.......=))))))))))

    ReplyDelete
  97. well that was easy.

    ReplyDelete
  98. well that was easy and stupid

    ReplyDelete
  99. what a failure.....i could do it with my eyes closed..LOL jk...at least one eye closed.

    ReplyDelete
  100. that was sooooo easy not even funny!!!

    ReplyDelete
  101. simple. But I'm also color blind, so all I see is black and Grey. A couple white ones, but nothing that hard.
    I CAN'T call out the colors, so don't ask me to.

    ReplyDelete
  102. this is tooooo easy
    i want a hard one

    ReplyDelete
  103. sooooooooooooooooo easy!!!! i got perfect the first time back wards and forwards!!!! eazi peezi lemon ow!! got lemon in my eyes!! >.<

    ReplyDelete
  104. i did it perfect both ways too

    ReplyDelete
  105. easy both ways lol

    ReplyDelete
  106. was that supposed to be hard? ;P

    ReplyDelete
  107. easy....how can people not see it as easy??

    ReplyDelete
  108. Was that supposed to be difficult in any way?

    ReplyDelete
  109. at first im like fuck this is hard!! but then i figured it out and seriously the 2nd one was waaaaay to easy!!

    ReplyDelete
  110. i did both ways correctly

    ReplyDelete
  111. EASY NO PROBLEM

    ReplyDelete
  112. that is the peace of cake

    ReplyDelete
  113. i did them perfectly both ways its so easy

    ReplyDelete
  114. i said it perfect both ways

    ReplyDelete
  115. its sooooooooooooooooooo easy wtf is all the fuss about ??
    i donrt understad

    ReplyDelete
  116. that was really easy i did it both ways
    how is it supposed to be hard?!

    ReplyDelete
  117. I did that with no problem both ways!!! :)

    ReplyDelete
  118. I'm a genius yay!

    ReplyDelete
  119. i'm a geniuss :D yihaaaaaaaa perfectly in both ways :D

    ReplyDelete
  120. Hey,it wasn't so hard..I did well both ways..Yippie!! I'm a genius!!!

    ReplyDelete
  121. u r lookin at a genius

    ReplyDelete
  122. dont understand how people cant read it:/

    ReplyDelete
  123. Quite simple...But i rock :D

    ReplyDelete
  124. this is hard as FUCK !!

    ReplyDelete
  125. had some trouble reading the color an not the word but i managed((:

    ReplyDelete
  126. its really easy i dont know why u ppl find it so hard

    ReplyDelete
  127. the world is full of dumbasses if it takes a genius to do this

    ReplyDelete
  128. Both ways easy :D

    ReplyDelete
  129. Well, i did it at least. It was difficult, but if you do it slowly than it works ^^

    ReplyDelete
  130. That was easy, I did it both ways perfectly!

    ReplyDelete
  131. Perfect the first way, hesitantly the second way, but still got it.

    ReplyDelete
  132. easy thee first time butt effing hard the second time (:

    ReplyDelete
  133. fuk that was hard... not lol

    ReplyDelete
  134. i am a genius?? ok :D

    ReplyDelete
  135. perfect both ways. GENIUS= ME!!! =D

    ReplyDelete
  136. im genius i am done it both ways

    ReplyDelete
  137. i did it both ways....!

    ReplyDelete
  138. no effort needed. =3

    ReplyDelete
  139. I am genius!!! :D

    ReplyDelete
  140. pfft that was easy.
    no effort needed.
    i must be a genius :)

    ReplyDelete
  141. so easy this has nothing to do with being a genius

    ReplyDelete
  142. easiest shit eva! :)

    ReplyDelete
  143. Owned....So Easy...:D:D:D:D:D ^_^
    This Has Nothing To Do With Being A Genius

    ReplyDelete
  144. rahaha, I did it right until the last one :)

    ReplyDelete
  145. i did it both ways with out stuffing up :D

    ReplyDelete
  146. piece of cake B)

    ReplyDelete
  147. did it && fast =)

    ReplyDelete
  148. Patrick_UNeverKnowJuly 4, 2010 at 6:41 AM

    well it was kinda hard for the second way. Xd but still i got dit XD

    ReplyDelete
  149. tht was so easyyyyyy and everyone here prob couldnt read the colors

    ReplyDelete
  150. That was confusing at first,
    But, I got it after that.. haha!

    ReplyDelete
  151. xD its easy to read the word. but then i read the color. took me 2 times, then i got it rite :D

    ReplyDelete
  152. its so easy:) i did it perfectly

    ReplyDelete
  153. .....That was..........Incredibly easy>.>

    ReplyDelete
  154. holy fuck!!
    thats confusing

    ReplyDelete
  155. its confusing but still i got it perfectly

    ReplyDelete
  156. It is confusing! But I did it :)

    ReplyDelete