You WILL LIKE what Happens To This Ipad – Apple Gets PWND

65 comments:

  1. dannng that thing got pulverized

    ReplyDelete
  2. second FUCK THE REST !

    ReplyDelete
  3. wow fucking gay shitheads ,
    1st , 2nd ,
    get a life please and thank you .
    check eBay .

    ReplyDelete
  4. Ohhh man that its discusting you're sick :S if you don't like this ipad please i like it gimme to mee xD

    ReplyDelete
  5. damn... who would spend the money on an ipad 2 blend it...
    ps. ppl who say 1st or 2nd and so on... fuck u!!!

    ReplyDelete
  6. some poor kid across the world has spent there time to make this and for little pay .. and all he does it smash' it !

    ReplyDelete
  7. i seen this loads of times

    ReplyDelete
  8. when i saw that, a little part inside of me died...>_<

    ReplyDelete
  9. i cant believe he blended his Ipad. Omfg! >:O

    ReplyDelete
  10. Ho-lee Fuck O.o

    ReplyDelete
  11. i knew it would be that!

    ReplyDelete
  12. Well this isnt stupid some kids are probably saveing for an ipad then to see a man just blend it must annoy the hell out of them.

    ReplyDelete
  13. haha the "i blend button"

    ReplyDelete
  14. shitty shit fuck

    ReplyDelete
  15. a little part inside of me died... o.O

    ReplyDelete
  16. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO whyyy it was sooo young U mother fucker How could U?!?! OLD man whore!!!

    ReplyDelete
  17. woooow!! tht is juust soo wrong! so basically some1 could of spent a LOT of money on an IPAD and he takes his and like just duz tht! wtf!? easy for him to do he could probably go out and buy another 1.......:(

    ReplyDelete
  18. HES A PHYCO?!?!?!?!?!? I WOULD HAVE HAPPILY HAD THAT IPAD?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    ReplyDelete
  19. y don u giv it 2 me if u don want it

    ReplyDelete
  20. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!

    ReplyDelete
  21. http://www.facebook.com/#!/pages/LP-the-best-eminem-sucks/133820746658053?ref=ts

    http://www.facebook.com/#!/pages/Chester-Bennington-We-Love-U/138961969465301

    pls like this pages
    if u dislike these pages do not swear at me its ur choice to join or not
    thnx :)

    ReplyDelete
  22. how dose apple get pwned? they get more money for him to get a new one. apple comes out ahead imo.

    ReplyDelete
  23. yummy apple smoothie

    ReplyDelete
  24. what a waste of money

    ReplyDelete
  25. yall are all gay, he did it as an expierement and just because you guys don't have enough money for an ipad doesn;t mean he doesn't eitherr. get a life this was for fun.

    ReplyDelete
  26. your stupid you know how many kids would want that poor kids your a dick head dude

    ReplyDelete
  27. What an idiot. Why would you buy an iPad just to destroy it. That is just a pure waste of money. That money could've been used for something useful, like feeding some starving kid.

    ReplyDelete
  28. Ipads suck you need a cooling station for them because they get hot enough to boil water.

    ReplyDelete
  29. OMG i loooooooooooooooove will it blend?

    ReplyDelete
  30. LOL you guys are FUCKIGN THICK. IT WASNT AN ACTUAL IPAD TO DIPSHITS.

    ReplyDelete
  31. Well that was a waste of time.

    ReplyDelete
  32. IN ANSWER TO MINUTE 1:57

    NO OF COURSE CAUSE WE ARENT CRAPFACES AND WE LOVE OUR IPADS!

    ReplyDelete
  33. this clip is FAKE he doesnot actually do it!!!!!!!

    FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE

    ReplyDelete
  34. if u really didn't want ur ipad u could of gave it to me u idiot

    ReplyDelete
  35. form the lastest teck, apple's new thickshack

    ReplyDelete
  36. lol iPads are so stupid. That was fun to watch

    ReplyDelete
  37. LOL That was GREAT! "I KNEW I could fit it into this blender! :D" xDDD

    ReplyDelete
  38. hahaha!!! If he added water and ice and he could have made the first Ipad smoothie!! XD

    ReplyDelete
  39. woww.. i have an ipadd and i would never do that. your fucking retardeddddddd

    ReplyDelete
  40. Lol Why Would you do that to ur IPAD like u have mad money?

    ReplyDelete
  41. duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude i could of had that!!!!!!!!!!! and the iphone!!!

    ReplyDelete
  42. Woah, that guy is fucked up. No one should ever do that to something that expensive. Damn.

    ReplyDelete
  43. wow listen to all the kids whining, just because daddy won't buy them an ipad because he already realised its essentially a large i-pod. C'mon people, want something like that? but a netbook

    ReplyDelete
  44. ya'll know that he gets donated stuff so that he can blend it right??? and it wasn't fake.

    ReplyDelete
  45. are you people really that fucking stupid, this is clearly fake, hence why the scene cuts at parts thick shits, a blender wouldn't be able to do that to an ipad, it would either not move or the ipad would just spin in a circle :)

    ReplyDelete
  46. WTF? i know its fake but really? 400 bucks just to get a good kick out of a blender?

    ReplyDelete
  47. i think the tosh.0 was better when he broke the ipad

    ReplyDelete
  48. DAMN!! Is he fucking crazy?! those things cost ALOT of money!!!

    ReplyDelete
  49. This video made me cry ]=

    ReplyDelete
  50. wow u guys are so stupid he is probably getting paid to do this idiots

    ReplyDelete
  51. he is totally evil i would of taken it hands down evil little bastard

    ReplyDelete
  52. Obviously that was cleverly faked :) It's meant to be entertaining and not genuine.

    You can't really blend an ipad into dust, the blade would just blend of stop.

    ReplyDelete
  53. damn... tht was so fukkn stupid!!! epic fukkn fail!!!!!

    ReplyDelete
  54. WTF?? THT DUDE IS A BASTARD

    ReplyDelete
  55. Some kid in India could've spent ages making that iPad, with little or no pay and no breaks, and that's what he DOES?
    I saw a documentary/newspaper article about the people who make Apple products, and it was so depressing >.<
    In other words...YOU ARSEHOLE!

    ReplyDelete
  56. Hey!Cut this person sum slack!All that emotional stuff u wryt IS sad n depressing but can't u take a JOKE?!I watch 'will it blend' n even though they seem REAL, I doubt they are!(well, I think they r real) But point is he wants u ppl 2 LAUGH, not get angry!So whoevr is saying all that sad stuff Here's all I can say 'WHAT MAKES U THINK ALL THIS IS REAL?!IT'S A JOKE SO THEY MAY AS WELL BE FAKE!!!'
    Srry If I offendd any1 but I doubt dat person knew so I just HAD 2 stop u guys...M srry

    ReplyDelete
  57. everything he does always blends. watch the glow stick one . its pretty coool. hahaa i dont even like ipads anyway

    ReplyDelete
  58. http://www.drinking-dangers.co.cc This is EXACTLY why kids shouldn't be allowed to drink. SHOCKING STORY of a few kids just "having fun" and ending up causing massive irreparable damage.

    ReplyDelete
  59. http://www.drinking-dangers.co.cc This is EXACTLY why kids shouldn't be allowed to drink. SHOCKING STORY of a few kids just "having fun" and ending up causing massive irreparable damage.

    ReplyDelete