The guy just asked for help in repairing an image - look what they did to him



166 comments:

  1. No, this is shameful. Poor guy.

    ReplyDelete
  2. This is so sad. They're all jerks.

    ReplyDelete
  3. Soos Pony was hereMay 16, 2010 at 6:58 PM

    oooooo my god..... funnny

    ReplyDelete
  4. hahahahaahahaha lol micheal jackson niice(:

    ReplyDelete
  5. LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    ReplyDelete
  6. lol your well mean;) i likes the last one though!

    ReplyDelete
  7. looooooooooooooooool

    ReplyDelete
  8. lol!!! poor guuy!!

    ReplyDelete
  9. this aintt funnaa. :L

    ReplyDelete
  10. thats so mean..... lol

    ReplyDelete
  11. ALLOWWWWWWWW IT MAN THAT IS HARSH MAN HES WITH HIS SON IN THIS PICTURE WHY WOULD U DO THAT 2 SOME1 JHEEZ MAN THAT IS SICK WHO COULD DO SUCH AN EVIL THING MAN!

    ReplyDelete
  12. awwww i feel bad 4 him :(

    ReplyDelete
  13. Hahahahahahahahahahahahaha FTW FTW FTW!!!

    ReplyDelete
  14. I agree with penis. He knows what hes talking about.

    ReplyDelete
  15. This didn't show up on my computer...

    ReplyDelete
  16. thats sooo mean....what the hell did he ever do to you stupid jerks!?

    ReplyDelete
  17. the ppl that did this to him suck ass!!! and I LOVE JUSTIN BIEBER!!!! <3

    ReplyDelete
  18. hahahahaha )Y_

    ReplyDelete
  19. Lol but sad but still funny

    ReplyDelete
  20. OMG!!! thats so sad its not funny!!!

    ReplyDelete
  21. What the hell!!!??? I'm sorry, this is funny, but also really cruel and stupid!

    ReplyDelete
  22. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

    MICHEAL JACKSON!!!!!

    ReplyDelete
  23. LOL THAT IS SO FUNNY

    ReplyDelete
  24. i feel sorry for the kid....

    ReplyDelete
  25. hahahahahahahahaha that micheal jackson one realy made me wee! :-)

    ReplyDelete
  26. not even that funny tbh :/

    ReplyDelete
  27. thiss iss all meann &+ messed uppp ;
    butt still funnie (=

    ReplyDelete
  28. PEDO BEAR!!!!!!!!!!! lmao... :P

    ReplyDelete
  29. i feel sorry for him but its so funny!

    ReplyDelete
  30. the funniest is the one when he switched the heads...but the rest are a bit cruel, poor guy needs help you dicks

    ReplyDelete
  31. not funny thats mean

    ReplyDelete
  32. Lawlzz This Brightened up my day =]

    ReplyDelete
  33. who the hell do they think they are he's son was in that bunch of dumbasses

    ReplyDelete
  34. omg, I laughed so hard!

    ReplyDelete
  35. i feel sorry for that kid, he only wanted his dad to have a NICE photoshopped image cus he forgot his birthday. they're such dickss (the editorss) !!

    ReplyDelete
  36. yaass that is fukin legendary haha
    jacko ones the best haha

    well at least the wee boy can say hes been in a porn picture lol

    ReplyDelete
  37. wow that wasnt that funny but it was pretty funny XD

    ReplyDelete
  38. Woww you people saying it's mean need to get a sense of humour cos that's fucking hilarious. Surprised it's not a /b/ thread to be quite honest.

    ReplyDelete
  39. Well I'm known by people for having a sense of humour, but this just didn't do anything, I didn't even smile. :|

    ReplyDelete
  40. LOL!!
    Paedo bear

    ReplyDelete
  41. epic fail. theyre not even funny

    ReplyDelete
  42. ahh, this is hiiiigh-larious! the last ones the funniest. xD

    ReplyDelete
  43. ROLFROLFROLFROLF THAT WAS FUCKING HILARIOUS!

    ReplyDelete
  44. hahaha this is epic

    ReplyDelete
  45. i like the last on XD

    ReplyDelete
  46. OMG some ppl are really mean!!
    fu*k who ever did this!! :@

    ReplyDelete
  47. that is extremely sad

    ReplyDelete
  48. ROFL, I LOVE THE LAST ONE

    ReplyDelete
  49. haha.......burned out....laughing :)
    vry funny :)

    ReplyDelete
  50. tht isnt tht funny???
    ADD
    iloveyouforever.x@hotmail.com!!!
    its my friends email address :P

    ReplyDelete
  51. it's funny....but poor guy!

    ReplyDelete
  52. LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOL....

    ReplyDelete
  53. omg i uld like go over and shoot those guys if i were him
    hhahahahaha jk but that is so friken stupid

    ReplyDelete
  54. thats just sad

    ReplyDelete
  55. hahahhahah this is sooo funny he shouldve gave him the picture of the girl and guy in the backround...see what his dad says about that hahah

    ReplyDelete
  56. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    its not mean.


    i love technology
    it makes life more fun. XP

    ReplyDelete
  57. it was legend........wait for it.DARY!


    i love technology
    it makes life more fun. XP

    ReplyDelete
  58. whoever thinks this is funny should rlly get a life dumbasses

    ReplyDelete
  59. some people need to be sued for this that was mean

    ReplyDelete
  60. now the last ones nasty but LOL :) :)) (: ((:

    ReplyDelete
  61. It's shocking to see that people can laugh about something like this. Nobody likes to be bullied, but the bullies are just to stupid to realize what they are doing. If someone had done it to you, what would you have tought? Think before you act.

    ReplyDelete
  62. fuck all you that think this is funny. if this were you or your family member you wouldn't be laughing whatsoever. hmph.

    ReplyDelete
  63. I remember that thread, fucking genius

    ReplyDelete
  64. Thats a tad sad, he only wanted help for his Dad`s birthday, but some douche took it way to far...its a tad sick that people find this funny, it would be if someone actually bothered to help him in the end, I mean seriously someone must have a really boring life to do all this editing instead of the one edit that was needed, pathetic in my opinion.

    ReplyDelete
  65. LOL DATS REALLY FUNNY :D

    ReplyDelete
  66. You guys are so mean!!! what did that guy ever do to you!

    ReplyDelete
  67. thats harsh but funny!!

    ReplyDelete
  68. pathetic jerks, horrible photoshop TM., it adds up to the jerk who would spit on a black man

    ReplyDelete
  69. thats really sad someone need to get a life tbh :L is pritty funny though

    ReplyDelete
  70. who ever made this most probz a fucking geek with no life and if he int on the computer he is on his xbox SAD FUCK who ever did this tbh :/

    ReplyDelete
  71. Wow whoever did this has no life, that is just so mean, how would they like that? jerks.........

    ReplyDelete
  72. lol but i do feel bad for him poor sod

    ReplyDelete
  73. that's obviously just some picture you found on google and you photoshopped it so you could make money off the advertisements

    ReplyDelete
  74. Who ever did this is gonna regret it in the future because its mean crud rude and real jerkish. This person or people are retards and have absolutely no life. SO GFO GET A LIFE AND BE NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  75. Anonymous said......



    wow this is extremely immature and pathetic.... who ever did this needs to get a life and realize that he/she is not funny, just dumb.... grow up!!!!!

    ReplyDelete
  76. this really isnt funny, its just pointless

    ReplyDelete
  77. Poor guy, I feel so sorry for him =( =(

    This is just sad, I don't see how people can find this even remotely fun =(

    ReplyDelete
  78. Thats fucking hillarious

    ReplyDelete
  79. stop complaining about how mean it is and man the fuck up? it's so fucknig funny and It's his fault for asking people to do his picture, it's funny man the fuck up.

    ReplyDelete
  80. Right yeah, its not like he's gonna show it to his little kid is it?! The people who did i probberly didnt show him, so just chill out!


    Lovin the michael Jackson! =P

    ReplyDelete
  81. YOUR ALL STUPID SICK SADISTS HOW WOULD YOU LIKE IT IF THIS WAS YOU YEAH THATS RIGHT WHOS LAUGHING NOW!!!!!!!

    ReplyDelete
  82. everyones laughing now cuz your flippin shit about nothing you dumbass

    ReplyDelete
  83. Shows how fucked our world is poor guy didnt do anything to deserve this..Fucking fags

    ReplyDelete
  84. Poor kid, gosh. Whats so fucking wrong with those ppl who edited those idiotic photos? It's not funny at all, it's idiotic and annoying. Fuckers I had ever seen.

    ReplyDelete
  85. Funny, but sad. Those guys are assholes >.>

    ReplyDelete
  86. Lighten the fuck up. This is what happens. Welcome to the internet, prepare to be trolled.

    By the way, if that picture was of me or any of my relatives, I would be laughing my ass off, just so you know.

    ReplyDelete
  87. --------------____________________________________________________________________________________________________________________________________jjjjjjjjjjjjjjjjjjjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttttttttttttttttttttttttwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwl

    ReplyDelete
  88. um btw the picture of the little kid an his dad yea the kid is grown up and he wanted it edited it was me who did the editting and a little later i send him a good copy so watever dick posted this can FUCK OFF! an im 13 an yes i do have a life bitches!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  89. i liked the micheal jackson one AND the last one...itz hilarious!!

    ReplyDelete
  90. This is sad.. It's not that funny.. :(

    ReplyDelete
  91. This is why I hate people >.<

    ReplyDelete
  92. wow haha that sooo sux!! lmfao

    ReplyDelete
  93. ew those edits are sick

    ReplyDelete
  94. wow.....i cant stop lmaoing

    ReplyDelete
  95. lol thats hilarious!!! but i feel sry for him XD

    ReplyDelete
  96. That is so mean!!!

    ReplyDelete
  97. OMG talk about drop dead laugter lol that is freaking hilarious i would so not want to be near that guy when he had finally had enuff he would kill someone but that is to die for lol

    ReplyDelete
  98. omg y would they do the last one?

    ReplyDelete
  99. wow that last one was disturbing......

    ReplyDelete
  100. thats messed up.. /: those are some pretty mean jerks!

    ReplyDelete
  101. okay MICHAEL JACKSON? that is NOT funny. LEAVE HIM ALONE U JACKASS. hes better than u ever were u dumbshit.

    ReplyDelete
  102. i made the last one

    ReplyDelete
  103. Holy Shit, that is just fucking sick >:-(

    ReplyDelete
  104. HAHAHHAHAH :L !!
    SO SO HARSH !
    But so so fucking funny,
    i nearly creamed :L !!

    ReplyDelete
  105. lmaaaooooo!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  106. they shouldnt have gave the background like this at the last but seriously very funny.

    ReplyDelete
  107. pity... But awesomely funny!!! Whoooo!!!

    ReplyDelete
  108. Fuck You, to all the people saying LOL tht made my day and stuff!!!!
    THATS HARSH WHAT THEY DID TO THE LITTLE BOY AND DAD IN THOSE PICTURES, THOSE FUCKING EDITORS!

    ReplyDelete
  109. I would probably do the same... Does that make me a bad person?

    ReplyDelete
  110. lol!!i love the last one though!!lol!!

    ReplyDelete
  111. they are jackasses >:(

    ReplyDelete
  112. hahaha LOL ........................... ......... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . .

    ReplyDelete
  113. This is sick, not funny and disrespectful.

    ReplyDelete
  114. OMG no wonder kids have so many probs look wat they did 4this guy..... this is y i cant stand ppl!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  115. anyone who laughed at these pics has a very strange sense of humor...

    ReplyDelete
  116. OH MY GOD!!! HAHA THE LAST ONE!!!!

    ReplyDelete
  117. that's what happens when you ask designers to help for free

    ReplyDelete
  118. LOL he posted it on Facepunch

    ReplyDelete
  119. Thats is out of order they all should be ashamed

    ReplyDelete
  120. That is so stupid and idiotic.

    ReplyDelete
  121. How can you not lol at this :L I felt a tinge of sadness for the guy, but it's funny nevertheless.

    ReplyDelete
  122. justin beber is a fag no wait a gay homosexual fagoot

    ReplyDelete
  123. wow that is messed up that someone could actually do that to a father and his son

    ReplyDelete
  124. holycrap i feel so sad for the poor man and his kid especially for the s*x background!!!!!! iwas half way to cryin!!

    ReplyDelete
  125. Ahahahahahahahaha!!!! I feel a bit srry 4 them but cum on. Have a sense of humour. It's hilarious!!!!! First 1's da best. :P :P :P !!!

    ReplyDelete
  126. Good post. I learn something new and challenging on
    blogs I stumbleupon on a daily basis. It's always helpful to read through content from other writers and practice a little something from other web sites.

    Visit my web site :: Crack Password

    ReplyDelete
  127. After looking into a few of the articles on your web site, I
    really like your technique of writing a blog. I saved it to my bookmark site list and will be checking back soon.
    Please visit my web site too and tell me what you think.

    my web blog: what is my pass word

    ReplyDelete
  128. Can you tell us more about this? I'd love to find out more details.

    Visit my site; Free Playstation Network Cards

    ReplyDelete
  129. I have to thank you for the efforts you've put in penning this site. I am hoping to view the same high-grade content from you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal site now ;)

    Also visit my homepage facebook password cracker

    ReplyDelete
  130. That is really fascinating, You're an excessively skilled blogger. I have joined your feed and look ahead to searching for more of your fantastic post. Additionally, I have shared your site in my social networks

    Stop by my homepage; minecraft free

    ReplyDelete
  131. Hello, this weekend is pleasant for me, because this
    occasion i am reading this impressive educational paragraph here at my house.


    My site ... password cracker

    ReplyDelete
  132. Keep on working, great job!

    Feel free to surf to my website - reset Password

    ReplyDelete
  133. It's a pity you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to fresh updates and will talk about this website
    with my Facebook group. Chat soon!

    Look at my web page ... reset password

    ReplyDelete
  134. Just wish to say your article is as surprising.

    The clearness in your post is just cool and i can assume you're an expert on this subject. Fine with your permission let me to grab your RSS feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the gratifying work.

    Feel free to surf to my web blog :: twitter password reset

    ReplyDelete
  135. Hi, i think that i saw you visited my blog so i came to “return
    the favor”.I am trying to find things to improve my site!
    I suppose its ok to use some of your ideas!!

    Feel free to surf to my web blog: Minecraft Premium Account Hacks

    ReplyDelete
  136. Article writing is also a excitement, if you be acquainted with afterward you can write
    if not it is complicated to write.

    Check out my homepage minecraft For Free

    ReplyDelete
  137. I every time used to read piece of writing in news
    papers but now as I am a user of net thus from now I am using net
    for content, thanks to web.

    Also visit my site dragonvale breeding guide

    ReplyDelete
  138. My partner and I stumbled over here from a different website and thought I might check things out.
    I like what I see so now i am following you. Look forward to looking at your web page for a second time.


    My website - facebook Password cracker

    ReplyDelete
  139. Thank you for another informative site. Where else could I get that kind of info written in such an ideal method?
    I have a venture that I am just now working on, and I have
    been on the glance out for such information.

    Here is my web-site ... twitter account

    ReplyDelete
  140. It's truly a nice and useful piece of info. I am satisfied that you just shared this helpful info with us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.

    My page rar password cracker

    ReplyDelete
  141. Thanks a bunch for sharing this with all of us you
    actually understand what you're talking approximately! Bookmarked. Please additionally talk over with my site =). We will have a link alternate arrangement between us

    Look into my web site; Play Minecraft Free

    ReplyDelete
  142. It's not my first time to pay a quick visit this web page, i am visiting this web site dailly and get fastidious facts from here every day.

    Stop by my web page: how to earn money on the internet

    ReplyDelete